TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Wednesday, December 31, 2008

Aku.Nak. Mencarutz.


HELLOW? i dont deal with STUPID people here. Blah la wey! Blah.

Ok, 1st of all i wanna say sorry to the 'victim' that i have to blog about the 'Psycho'.Seriously i cannot stand him anymore. He really gettin on my nerves. Ok, Mizz 'Victim' Muax! MuaX! u know i LOVE U k.

Alright! i don't know where to start but jap eh, aku nak maki sepatah dua kata sat,
kenapalah ko ni BODOH, BANGANG, BAHLOL, TONGONG, BEBAL, MANGKUK, BONGOK, SENGAL,DUNGU,LEMBU, TENUK,SETANNNNN...Eeee! Bodoh! Bodoh! Bodoh! Aaarrrr....kan.

i KNOW its obviously non of my fucking business. Bukan juga masalah dalam negara yang aku perlu amik tau.aku juga boleh bersikap 'lantak ko lah labu!'.memang. correct! TETAPI aku sebagai manusia yang Realistic+Chomel memang tak boleh blah lah wey dengan all your fucking Lousy+Kampong sketsa every single fucking daylah. Woy, ko tak PENAT ke? sudah-sudah lah tu. Hentikan angan-angan nak jadi 'Superhero' ala-ala filem tu. Its doesn't makes any sense langsung ah.

Ape ko hengat dengan 'Ber-drama-swasta' setiap saat akan confirm ko dapat 'Anugerah Skrin 2008' ke? Adoi.Bongok sungguh Bongok jawapannya.

Ape ko hengat dengan 'umpan-umpan' yang ko sogokkan itu dapat menjadikan ko merasa ' Akulah Jantan yang takkan mengaku kalah, maka kagumilah keteguhan jiwa aku kerna FILEM-lah inspirasi aku.Aku memang HERO'.Hero taik kucing ko ah, Pegilah mati. Itu semua hanya menjadikan ko bahan lawak & kesian kami. Berapa banyak 'gantang' guni kesian & maki yang ko perlukan setiap hari agar ko 'sedar' yang kalau benda-benda yang ko 'Tryin' sgt ini terlalu kelakarlah.

Woy, aku tak kesah ah ko nak terjun tingkap ke, ko nak lap cermin KLCC tu ke, ko nak gigit tayar kapal terbang ke, ko nak menari bogel keliling Sri Pentas ke semata-mata nak buktikan yang ko takkan mengalah sampai mati mencoba merebut kembali hati yang ko pernah 'injak-injakkan' dulu. Memang aku puji sikap tak putus asa ko tu, namun sekali lagi aku katakan disini itu semua kerja orang BONGOK & memang tak tau apa itu M-A-L-U. Paham? Oh, lupalah...ko mana paham kan,sebab ko rase itu semua BEST. Ya! Rabbi Tolonglah.

Memang arr 'Suke-hati-ginjal-peparu-ko' ah kan nak buat apepon.Fine.betol. tapi janganlah sampai ko letakkan muke ko tu menebeng serate tempat menagih simpati memalukan diri sindri. Ko tak MALU ke? again ditanya, TAK MALU KE?? Adusss.

Ko tau tak aku & the rest dah TOTAL letih ah tengok sketsa-badut-sarkas ko ni. LETIH & RIMAS sesangat. TOLONGLAH.STOP IT!

TOLONGLAH PAHAM BAHAWASANYA:-

1) "Dia" dah TAK SUKA KAT KO.TAK PAHAM-PAHAM LAGI???
2) If u think what u did is real 'JANTAN' & 'COOL'. well its NOT ok. itu SEWEL namanya.
3) SERIOUSLY 'Dimana Malu mu?'
4) Aku & the rest SANGAT MELUAT.
5) Blah la wey.Blah.


Last question, urm...do you know what's BRAIN are for? Ops! i lupe..., u are so stupid that u don't event know its exist right? Kesian.Very Kesian.

Dan pesanan penaja juge kepada 'mangse' tolong refer kembali entry saye 'FF-Friend Forever' itu ye. Please be firm to press the 'DELETE' buttons. TQ. :)

Sekian carutan saya pada hari ini.

Adios!


p/s: Kepada yang berkenaan dipersilakan terasa k. (Tolonglah Terasa k!)




5 comments:

Superzac said...

heeee gossip terbaru...siapa ni nyah...! ada watak lain yang mak tertinggal episode kah? clue nyah clue!!

MizzPhyz said...

hahahha..
bukan baru nyahiii..
ni gossip dah 'Basi' dong!
hehehe..
nnt kite lepak ngumpat k sayam
nak taw lebih lanjut tanye sikim hehe

ilovefy said...

btol tu,
wahai si bongok-bodoh-perasan-bagos-poyo-keji-taik-muka-tebal-hanj
TOLONGLAH!
meluat tau tak?
last but least bak kata piza: kau ni TAK TAU MALU KE?

MizzPhyz said...

tu lar pasal.
maybe dia dah takde 'keMALUan'?
Ooppss! Lucah la nyah!
hak hak hak!

InSideOf-Sally said...

hhahahahaha
aku amat gumbira bila ko TOLONG aku kutuk n sedarkan Manusia... ops! Makhluk yg Paling aku meluat sepanjg aku duk kt TV9 tuh! Dasar mangkuk jamban yg x berflush! huh mmg patot pon di hena sebengini rupa! pendek kata pegi lah mati!!!! yuhu! sukernyerrrrr!!!!