TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Monday, December 29, 2008

16.Rawak.Tentang. Aku.

Again, di tagged oleh Si Cranky LuLu. (Minah ni memang SUKA benor main tag-tag ini) hehe.Trimas sekali lagi memilih daku sayam! So here we go again!

16 perkara rawak

  1. i love RED so much. Anything RED will do for me. Suka gile warna ni coz its HOT + SEXY + WILD baybeh.Other than RED is BLACK.
  2. Aku sebenarnya Spoiled Brat. I blame my Abah for the 'Spoiled me'. Nampak je Ganeh nak mampos kalau di luar, tetapi bila dirumah. am a Daddy Baby Princess. He will wait for me even aku balik jam 3pagi sekalipon. He will jaga me like Permaisuri if aku sakit, He always do my Breakfast before i go to work, Aku jarang basuh pinggan+Ampai kain +Lipat kain (Astaga!) , Dia pantang tengok bilik aku bersepah. Bukan 'mengada-ngada' k. Memang sudah begitu kebiasaannya yang dilakukan oleh Abah ku. Its not like i dont know how to do all house work k, HELLO? i am well trained independent daughter over here. Its just that My Abah seorang yang rajin + tak boleh duduk diam.He is ONE IN THE MILLION! OMG! TQ ALLAH for sending him as my Abah in this world.I LOVE HIM WITH ALL MY HEART! TQ ABAH FOR SPOILED ME ALL THE WAY :) ( Will i ever find a real man that can jaga me like him? humm...)
  3. Aku BUKANlah seorang yang lemah-lembut + Penyabar + Semestinya BUKAN seorang soft-spoken & Goodie-Goodie -Two-Shoes kinda Lady. Its a TOTAL vice+versa.
  4. Am a Animal Lover! aku suka SEMUA binatang kat muka bumi ni esply CATs! Kecuali 3 je = 1) Babi - HARAM dowh! 2) Lintah - Pengisap darah Yuk! 3) KATAK!!!! GELI!!! aku boleh tetiba je jadi Superman terbang 800 batu jauhnya kalau ternampak katak WALAUPON ianya sebesar duit 50sen dan berada dijarak 10 kaki jauhnya dari daku. Memang tak bleh blah. TQ.
  5. Aku juga seorang yang LOYAL. Tapi kekadang Loyal yang tak bertempat jugak. Aku akan tetap memakai handphone yang sama sampai dia kong. Menyarung jeans sampai reput (yup! believe it or not? i've ONLY got 3 jeans for the past 2 years.Sunggoh kesian.), Memakai Jam tangan selagi ok (My GUESS watch already 5 years with me & still ticking every seconds), &&& yah, didn't i tell u that i've been in a 6 blady long years with my Ex-Bf & being a fool for that 'Idiotz' in the name of LOYALTY? Baabee betol.
  6. I plays 'What U give, U get back' game & i HATE to be blame for things that i didn't do or say. Aku pantang betol. I'll MAKE SURE I'll fight for my right till' it settled no matter how ugly & busuk it will get.
  7. Aku suka buat benda-benda Outdoor & LOVE Nature so much! like Flying Fox, White Water Raffting, Jungle Tracking, Hiking, Camping and the list go on and on and on-lah.
  8. I appreciated ARTS so much . Anything to do with Arts am in! aku suka kumpul poster (painting) kalau aku pi berjalan kemana-mana. Love to see any performing Art events such as, Singing / Dancing / Theater /etc-lah. Love 'em all.
  9. i am a CRAZY driver & i dont give a fuck to all the summons tix i get everyday. am so not gonna pay that.Pegilah mati.
  10. Aku kuat mengusik orang. Teasing people is my hobby. Zaman skolah dulu aku suka sakat budak-budak dalam kelas aku & even Cikgu pon kena sekali. Tarik tudung, Tarik kerusi, time depa nak duduk, sorok kasut kat surau, letak Gam kat kerusi, mcm-mcmlah lagi. Bagi aku hidup ni tak Fun kalau tak usik-mengusik.hehe.
  11. Kadang-kadang suka buat orang perasan. Eh? silap-silap. bukan kadang-kadang, memang selalu suka buat orang perasan yang aku tergila-gilakan depa. haha. padahal? they are just far away out of my list darlene. Ooppss! i did it again?
  12. Aku suka kumpul 'magnet' yang lekat kat peti sejuk tu. actually baru je tahun ni kumpul.Tapi tu pon dah hampir penoh peti sejuk aku ditutupi magnet dari kawan-kawan & ada yang aku beli sindri. huhu.So, kalau teringat kat aku rembat ah satu-dua tuk aku k! Hee :D
  13. Aku suka membaca. Membaca itu penting. Ilmu & makanan otak aku. Bukanlah seorang 'Nerd' or 'BookWorm' ya, tetapi itu hobi dan keperluan hidup. Aku suka beli & kumpul buku. Tak kiralah dari Novel hingga ke majalah. Tapi fav aku ialah Novel & Self-Help books. Sekali lagi kalau nak bagi hadiah kat aku, belilah aku benda-benda yang berfaedah seperti ini yaa. (ye, saya memang kadang-kadang tak malu sungguh orangnya! haha)
  14. I LOVE ISLAND SO MUCH! aku suka sangat. Bukannya terror sangat berenang. Suka je lepak-lepak atas pantai, relax je tengok laut. so peaceful i tell u. Lagi-lagilah aku ni gile snorkeling. i adore all underwater creature. Tapi nak amik lesan Dive mahal. Insyaallah tahun depan kalau ade rejeki terlebih nak amik jugak ah. Baru complete tak gitu! huhuuuu!
  15. Aku tidur lambat. selalunya around 2-3am baru aku melabuhkan tirai.Aku juge sangat mudah terjaga dari tidur kalau terdengar apa-apa aje yang memekak. Dan susah sgt nak tidur kembali.Aduss...payah beno aku nak tido kan? Thats explained why i have my eye bags! Dammit!
  16. Am NOT a FOLOWWER. More to a DIRECTOR i guess. So, pls dun even try to tell me wut to do or wuts is wrong or right for me. Yes, i will listen to u, but not to follow everything u ask me to. TQ for ur' concerned baybeh, but again its my fuckin life darlene, i rather choose my own path my way.haha. These makes me a complete SUPER-DUPER-STUBBORN BITCH.
Pheww!!! finally abis jugak. Huh!

Next victims are jeng jeng jeng:-

  1. Farah Alida
  2. Liza unchu
  3. Nick Aiya
  4. Athreen
  5. Erfie
  6. Er..? sesape jelah yang nak buat. dipersilakan.

3 comments:

Superzac said...

jangan main main....orang kaya je pakai guess watch tau...hahahahahah...ke guess handbag eh? aku tak ingat pulak

AiYa said...

apsal gua terlibat sma nih...

nk update blog pn gua mls apatah lg nk membelek 16 rawak nya tentang aku.

nanti2 bila gua dh rajin gua buat la ek.. loyal ek? ehehehhe

MizzPhyz said...

Leyha: hahahaha! a'ahlah! handbag la leyh! ehhehe

Aiya: ahh, tak kire! buat gak ahahha!