TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Sunday, February 1, 2009

Ahad-ku.yang.best.

-Semalam baru balik dari AKOK Sepang.(Apa Khabar Orang Kampung)
-Badan penat tak terkire.
-Hari ni bangun lagi 5minit nak pukul 11pagi .Syabas!
-Syiok tak terhingga coz dapat top-up tido ku di AKOK. Yihuu!

-Mandi+Melantak+Menganga depan TV & PC
-Sambil mengunyah tak henti-henti. he he he :D
-Oh! Syioknye hari Ahad ku hari ni.
-Semoge esok+luse+tulat+tulit+tulut
-Sebahgie begini hendaknye. :D


Kueh kegemaran aku.Dah lama aku tak makan. Aku terjumpa time ronda-ronda kat pekan Bagan Lalang hari tu. Nama komersialnya 'Roti Pang'. Nenek aku panggil kueh 'Telo'.Rasenye cam bahulu yang padat & manis serta lemak berkrim disukai ramai.


Yang ini 'Ganja' aku. HARUS+WAJIB=setiap hari. Skit lagi aku kompom leh dapat migraine tahap kritikal + darah tinggi dan segale lagi tok nenek penyakit kalau aku tak stop humban kafien ni dalam badan aku.


1 comment:

InSideOf-Sally said...

mak winduuuuuu kenangan Di MMUuuu itu! huwarghhhh!!! its so damn precious!