TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Sunday, May 30, 2010

Lagi

DugaanNYA datang mengetuk emosi aku lagi.
Semalam subuh jam 3pagi Nenek diserang Deman kuat lagi-mengigil buat aku cuak nk menangis!
Tak pernah tgk dia sakit camtu. Penat balik offline sehari suntuk tak ilang lagi & mengantok aku ketepikan. Terus bawak Nenek ke PPUM Emergency with my two Lil' Bro *Thank ALLAH i hv 'em around*.

Doktor amik darah, result 4jam kemudian ye. humm dalam keadaan separuh sedar tu, dok tgk nenek terlantar kt emergency tu sgt2 x besh rasenye. Dahlah duk kt emergency kan, menjerit2 terlolong org2 yg kes trauma kat situ, selang 10 minit ade je bunyi ambulan bawak org2 kemalangan, sakit jantung bla bla bla lagilah buat aku tak keruan. haishh... I HATE HOSPITAL!

Tunggu punye tunggu Adeq Yull dah tertido kat kerusi luar tu.Sian adik aku. Jam dah dekat 6am, x de lagi result sama ade nenek kena Denggi ke or any critical disease or kena admit ke tak? Tuhan je la tau betape risaunye aku. Keep on prayin she gonna be ok. Insyaallah.

Then, around 7am, result out,Doktor kate she ok cume demam kuat & at her age of 78 dah tak leh tahan badan panas sgt sebab tu mengigil. Alhamdulillah & dia boleh balik. Syukur sgt.

Around 11am balik Umah, bagi nenek makan obat & etc. Aku sempat lena dlm 2jam before ke opiz for Online editing. Alhamdulillah walaupon mate berpinau penat tak hengat sempat jugak abis editing dalam jam 6.30pm.

Today, nenek stabil & aku seperti biase ade online editing nak settlekan semua. Malaz nk pikir dah.Tak keruanlah idup aku kebelakangan ni dgn keje + famly + sakit & semua Dugaan-dugaanNYA. Satu je aku mintak , hopefully ALLAH kuatkan semangat aku hadapi semua ni dgn waras. Insyaallah...Insyaallah HE'll show me the way. AMIN.

No comments: