TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Monday, May 10, 2010

Celak!


arghh! celak mak abis lagi nyah! dymnnn
abis satu opiz mak merayu-rayu mintak celak
i juz cant live without it lah.
mate aku dah la 'kuyu-stim-sepet' semacam je kan?
lagi2 kalau mai opiz pepagi mmg sah-sahlah sembab-separuh je.
ala2 gapil gitu katenyehh? haishh

so?? bile celak aku abis!
ianye satu malapetaka yg amat kritikel dlm idup aku cozzz???
mate aku akan nampak kuyu sepanjang hari & its annoying when people keep on tego 'asal mate ko? baru nangis eh? kak pija nape mate sembab? asal mate stim je?baru lepas nangis eh?
haishhhhhh Penat i olz nk menjawap- bukan salah i olz k mate i olz gini. cess

pikir2 nk kena buat pelestik surgery gamaknye le kalau gini ye senah? ahhaha LOL *banyaklah aku punye surgery kan?* or paling tidak pon standbykan batang mancis lepas ni nk letak kt mate kasi BESARRRRRR punyerrrrr. kan?


nak beli celak-nak beli celak-nak beli celak-nak beli celak-nak beli celak-nak beli celak!

1 comment:

AkU said...

sis..sediakan arang memanyak dlm purse..buat stock..hehe..