TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Tuesday, May 11, 2010

Black Maria Injured!

Haishhhh
My Beloved Black-Maria INJURED! LAGI?
Yup! & kali ni dah TOTAL Cacat dah aku nengok dia
Oh lupe laks Black-Maria tu keta mak nyah.

Bulan lepas baru tukar kaki dia yg asyik2 dok kempis-kempus tu dgn tayar baru *Kechinggg!$$$*
Calar Balr dek cakaran macam vinatang tak kire lagi tuh. adoi.
Belum lagi tgk tepi2 keta aku yg dikopek2 malaon mane tah.ish vavee tol.
Kes terbaru, Telinge dia plak terkulai layu-dua-dua blah plak tu! Qimeks tol laha**t mane yg cobak nk curik side-mirror aku kan?

Dah la tu, Babadom aku yg sgt prihatin telah memplasterkan telinge dia dgn double-selo- tape. bley?
ayohhhh dahlah sakit hati org dok pedajal keta aku , pastu klaka pon ade tgk gelagat Babadom aku tuh nk selamatkan telinge si Black Maria ni dari terkulai. Yelah sementara nk menunggu ujung bulankan.haha tampal je la dolu dari x de side mirror langsung. ahaha klaka-klaka. dah macam ape tah keta aku tu.plus, malu yallz, org tgk kotz bile benti kt terapik lite. Hanjj sungguh perasaan ituh.

Byk betol kehancuran & kekejaman yang berlaku terhadapnye. sian.
Sampaikan aku dah naik malaz nk betolkan ape2 dah. abis duet $$$$ *Keching!* pon ye jugak, pastu keta aku dirogol dek penyagak jgak.
aku pelik bebenor keta huduh buatan malaysia tu jugak yg dorang dok sibok nk kopakkan. Pi la cari keta2 obersea yg mantopz & bergaye tu. Ni tak keta cabuk aku tu jugak selalu menjadi pojaan hati mangkuk hayun kt luar sane tu.

Tak pe lah. aku dah numb-dah naik malaz nk pikir.
Lantok ke kamulah wahai penyagak keta. asal ko bahgie udah.

My Black Maria? Sabo ye sayang nnt Mommy dapat gaji dah kaye, Mommy buat Plastik segery ke kamu ye. * ke tukar baru jek?? hehe ish jahat sungguh aku*

1 comment:

AkU said...

lempang berkali..bior jadi lempeng je sis...