TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Saturday, April 17, 2010

Missed Call?

Aritu time aku still kt Mauritius melambaks2 call & missed call aku terima. and of coz aku x jawab KECUALI from my famly. *mahal kotz nk bergayutz kt kepualuan Africa tu haa*

Humm dalam byk2 missed call tu kan, terselit satu nombor yg dah bertahun x call aku
++6012-826#### ;( ;S humm apakah & kenapakah? LAGI? sedikit gusar & risau *dikit aja dong!*



Balik M'sia aku try tgk2 page FB mereka *kecuali-dia coz aku dah delete dia berkurun suda* mane la taw kalau2 ade bende2 yg x diingini terjadi kt dorang * see?! aku baek hati lagi nk care ek? urgh WTR*

Nway, none of the latest status yg mencurigakan. semuanya OK cun saja. Pheww lega.
Bukannye ape, takot la kot2 nk bgtau aku yg si * ehem-ehem * da kojol ke? dah kt ICU ke? famly dorang sakit ke or ape2 je la kan? kalau dah ji-un aku bacekan je lah Yassin. ape je lagi aku leh buat? kan?

Tapi tu la, Pelik bin Ajaib? kalau dari mereka2 yg biol mengganggu hidup aku dulu tu aku x amik port sgt de. Ini dari Bundanya? apakah agenda? Wo Pu che taw woooo
Malaz nk tanye kenapa or msg or wtr-biar je la kan? terdail agaknye :P ahh tak penting.

No comments: