TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Saturday, April 24, 2010

malaz.

malaz nk bangun.
malaz nk tgk Tibi.
malaz nk edit.
malaz nk buta skrip.
malaz nk sikap rambut.
malaz nk kuar.
malaz nk reply SMS.
malaz nk jawab fon.
malaz nk makan.
malaz nak cuci keta.
malaz nk bagun dari tempat aku skang ni.
malaz nk bukak mate.
malaz nk bertekak.
malaz nk bagi komen.
malaz nk bersuara.
malaz nk tengok.
malaz nk pegi mane-mane.
semuanye malazlah!
malaz dgn malaz ni!

urghhh.knape aku malaz sgt ni?
Ya Robbi! Tolongla aku buang sang Malaz ni dari aku NOW!
aku terlalu BANYAK tanggungjawab yg belom selesai lagi ni. ;X
Pliz Tuhan ;S

6 comments:

kirana said...

huhuhu...... same la kite... tapi ingatt.... jangan layan sangat ngan ENCIK MALAS tu...... nanti die mengusai diri kita... uwaaaa.... tapi pelik tul la nape ENCIK MALAS INI.... parasittttttttttttttttt!!!! benci saye.... API, API, API......call bomba skg padamkan api ini... huhu,,, kak phyza.... be strong k... same2 kite membanterasss ENCIK MALAS dari terus menular ke dalam diri kita.... !!!! emuahssss

MizzPhyz said...

hehe kn Yaya kannnn ;S
saye sgt benci juge Encek Parasit ini.

TOLONGlah Nyah dari diri akuuuu...
byk keje ni nk buattt uwaaaaaaaaaaa!

AkU said...

saya suke memalasan diri ini..*ade ke ayat memalasan..??

MizzPhyz said...

ade je kalau dah namenye malaz semuanye ade
hehe :P

Cik Jumi said...

ko macam dah dapat symptom aku jek. malas buat ape-ape pun. tahu nak tido je. tu best jadi org mengandung. hhehe...

MizzPhyz said...

kann aku malaz bebenor x taw la pelesit mane dah masok badan ni haaa

hehe tu la nk cari laki cepat2 ni!
:P hehehek