TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Saturday, April 24, 2010

DugaanNYA.

Today ke opiz jam 8am nak edit XPDC Chef Wan- Mauritius EP1 *katenyeeee*
Tapi setat ngeditnye jammm? 2pm! bley? SEBAB? pertame nagntoks berat & syndrom keMALASAN melanda diri seketika :Psungguh tak proaktif occay! * Bad pja! Bad! ;X

Nway, settle edit Ep.1 at about 7pm * Watttt??* humm tu la pasal kalau asik nak mengelat je kan?
padan muke aku.

But b4 that around 5pm dpt SMS frm Mak-"OTW to PPUM, Nenek sakit ni" & aku rase cam kena campak dari banguan 100 tingkat ke bawah! kebomm! jatuh & lumpoh! lembik lutut aku bace SMS tu ;( terkejut & dah tak tentu arah nk buat keje.

Yes, Nenek dah Demam for couple of days-mmg weak but i tot tak la teruk sgt smpai nk pi Emergengy PPUM? ;( am SAD. Totally.

Gagahkan jugak minda & tangan menghabiskan editing *Thankx to Yaya to accompany me tho u mai opiz jam 5.30am nk buat LIVE Tanyalah Ustaz. TQ SO MUCH Dear :) *

Call My 2nd Bro-Achot (He drove her to hospital since i was inda ofiz werkin) -'Nenek ok tak?' He said, 'lom taw lagi, dah 2 kali doktor amik darah & air kencing. Tgh tggu result je.'
hummm...am Super-Worried right now. Seriously ;(

Nenek! Be STRONG k! U'll be juz fine. InsyaALLAH. T_T

am prayin hard that...
Tuhan, jauhkanlah Nenek aku dari segala penyakit berat & malapetaka yang tidak kami ingini, ampunkanlah dosanya & sembuhkanlah dia dari azab penyakitnya. Semoga KAU panjangkanlah umur Nenek aku! dan berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi dugaanMU yang satu ini-Amin.


2 comments:

AkU said...

Omg!!
I pray only the best for nenek..
bnyk an bersabar ek sis..

MizzPhyz said...

TQ Sayang
Insyaallah she will be ok :)