TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Friday, January 8, 2010

sepetang bersame Amber Chia & Fort


Amber Chia & Ford

OOhhh yeahhhh kakak pi umah kak Amber Chia! huhuuu hehe over lak kan? yeup! petang tadi aku lepak kt umah Amber Chia cik Supermodel Malaysia & also Duta jam GUESS ni. We all buat shooting @ her gile besar rumah & Wardrobe OK! for segment GLAMnye in I-GLAM - new Fashion & Life Style program for TV9.


Stunning Amber!

Minah sporting

dgn Nong si cameraman yg sewel :P

Tamber Cincau & Tamber Cinkang ngiahaha

Overall she is VERY-NICE-SELAMBER-PEREMPUANZ-OKK. i like her oledy lah!
Rumah dia kebom! besaq & santekkkkk apatah lagi bile menerjah masok ke wardrobenyeee
astagaaa...satu bilik khas kasut & beg saje & of crozz satu bilik khas baju2nye saje. Dah kate model international gitukan? haruslah wardrobe kebabomz besaqnye senah. Tu belum lagi bab jam tangan dia. Yelah dah kate DUTA JAM GUESS kan? gile melambaks jam dia.Naik pitam aku tgk punyela byk baju & kasut &&& jam GUESS minah ni.ENVY!!!


Kasut & Beg saje OKKKKK

GUESS everywhere-Amber nak satu bole?

100 tahun lagipon belum tentu aku leh muat saiz XXS ni!!!

Ko ade?

aku suke umah dia.aku suke umah dia.aku suke umah dia.

Dan yang paling buat aku gerammmmm ialah dibawah ini! Si comel Ford! hanjeng dia yg ya rabbieeee macam anak patong uollsss. kakak rase nk geget je! namun sedar Ford adalah seekor hanjeng. ehhehehe


Ford yg comel!

ala bucuk-bucukkkkkkkkkk

To amber Chia! nice workin with ya babe!your crib & wardrobe AWESOME! i like ur' Ford so much! &&& GOOD LUCKS in your future undertakin baybeh ;)


No comments: