TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Sunday, January 10, 2010

Dayang-Senondang?

Selain suka sangat-sangat-SANGAT! makan cokolat, sampaikan mask pon aku nk guna cokolatz hehehe ilangkan stress katenyee-yeke? bile aku pakai bukan ilangkan stress, lagi menambahkan stress adelah-SEBAB?.aku stress tetibe rase nak jilattttttttttttttttt je mask mud cokolat kt muke aku ni tapi tak leh plakkkkkkk

ahhhhh..sungguh sedapppppp bau cokolat ini di muka ku inehhh ehehhe...


dah macam org uganda dah muke aku ni.haha

nak jilat! nak jilat! nak jilatttt!!!


ayu tak muke i?

3 comments:

AkU said...

erk~~

ilovefy said...

aku baru perasan la. pakai mask mana bleh kena area mataaaaaaaaa! abes la premature wrinkle!

MizzPhyz said...

Jezmon: ahahaha tu al tuuu
dah lame x buat bende ngengade ni semua kt muke kuhh-syiok sgt dok bau cokolat abih aku tenyeh satu muka noks. huhuhu