TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Monday, January 4, 2010

-Pause-



Harini aku rase cam nak bermalas-malasan atas padang yg luas penuh dengan Bunga-Ros-Merah-menyala! WANGI OK!


pastu
dengan angin yg dingin menerjah ke mukaku *gitu?*


aku tgk kt langit awan berkepol-kepol melanggar sang pelangi yg kalerpul! santek sangat sesambil dengar lagu Kak Mariah Carey-I Wanna Know Wat Love is~ wahhhhh kelezz tak?


Tak yah pikir apa-apa- berangannnnnnnnnnnnnnnnn tergolek-golek je sepanjang waktu pastu lagik kalau tetibe lapaa tepi aku dah ade stoberi celop coklat yum! yummmmm! Slurrpppppp ditambah plek dengan rerame berterbangan sekeliling aku dengan bebudak main lelayang gelak cam x de masalah je kt donia ni.



ko ade? hado OK!- ni semua angan2 mat jenin yg tah celah mana tah akan jadi kenyataannye uoll! Cet! nak cuti pon tak dapat berderetttttttt je koje aku ni. haihhhhhhh-am NOT complaining juz expressing myself tho. I LOVE MY JOB! :P

Hummmmmmmmmm syioknyeeee kalau betolkan senah?

No comments: