TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Friday, January 8, 2010

dari haram ke halal.

Yessaa!!! akhirnye aku sahlah kini pemandu jalanraya yg 'halal' dengan adanye menatang di bawah ineh. kenape ye? SEBABBBBB selama sebulan aku memandu secara 'haram' ye anak-anak sekalian. kebzian & kesewelan aku bekerja x henti2 buat aku x sedar pon lesen aku dah mampos sebulan dek non!


Mati- 8-Dec-2009 erkk! :P

Hehe baru renew 6-Jan-2010 ngeh-ngeh-ngeh :P

** tapi aku blasah jek merempitz bawak kereta kesane-sini**haishhh...&&& thank GOD! nasib aku baek x kantoi dgn Pak Polisi yg selalu jek buat road-block depan junction umah aku tu.amin1! &&& yang paling penting PAK POLISI dalam umah aku ni x taw! hehehe My Babadom la sape lagi. 10 hari 10 malam dia akan memberi ceramah tuk aku.tak mahuuuuuuuuuuuuuuuuu ngeh-ngeh-ngeh :P


Pesanan Penaja: Dont try thiz at home kid!

No comments: