TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Wednesday, January 13, 2010

penin.


Sighssssssssssss

Dapat one shocking! news pagi tadi dari Big-Mac. Sakit jantung aku dengar ;(
nasib baek aku x de heart attack. huisssshh...

GILE APE? kan? aduss camne ni? Bole ke tak ni? Nak ke tak? biar betik kan?
Perasaan aku? happy? tah. Suke? tah. takot? YESSSS!!!!!
ada bran ke? tah? tah lahhhhhhhh uwaaaaaaaaaaa
atau disebabkan byk sgt task yg aku kena buat pluz x de cukop rest membuatkan semua urat saraf aku ni dah tak berfungsi kot nak berfikir dgn betol?gosh.

aku rase skang ni aku memang dah x de perasaanlah.
but again, CAMNE NIHHHHHHHHH??? mak gebesh-negel dah niiiiiii
penin.penin.penin.



5 comments:

AkU said...

news nye??

Cik Jumi said...

nyettttt!! why? what happen? hapdate plisss!!

Farah . 5577 said...

berita apa tu?

MizzPhyz said...

AkU: nnt cek habaq naa

Jujuz: ;( later gegel citaaa k

Fawwah: the unexpected news darl ;(
-reagrds work- uwaaaaaaaaa

Farah . 5577 said...

cepat story story..