TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Sunday, July 5, 2009

Smellin wat pija is cookin??

Hari ni aku masok semula kedaporku setelah lama tidak menjejakkan kaki kesono. Bukan kerna malaz ya (kadang-kadang memang malaz pon haha) tatapi kerna bundaku tiada dirumah lagi dia balik kampuang -Minangkabau-membawa trip lagi. Oleh kerana itu akulah selaku Chef dirumah buat seminggu.

Hari ni mandek den nak balik so aku nk masak spesella skit (takla spesel mane pon haha). So, dari pagi aku berperang di dapor dan hasilnye adalah seperti berikutz :- he he he :D


Ikan Masin Sepat masak Cili api.


ni nenek akunye paberet :) Kacang Buncis goreng + telur.


Sutun masak sambal.
Binatang ni memang kesukaan aku. tapi dah leh makan selalu, sgt tinggi acid uricnye.

So, inilah hasil peperangan aku didapor seharian.huhuhu jadi tuan-tuan & puan-puan serta cik-cik sekalian kita bertemu lagi di episode 'Smellin wat pija is cookin di hari & waktu dia tak malas memasak yer. Agagaga! :D

No comments: