TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Tuesday, July 14, 2009

Perihal Meow ku ~~~ :)

Kesah Koceng-kocengku bermula begini...

Si Ramadan injured kaki blakang digeget Si Cello kerna jeles melampau.

Citam & Ramadan

kemudian pula si cello pula digeget hanjeng liar kerna kegebuan beliau atau mungkin juga hukum karma? haha aku tak taw maybelah kotz?

Ni Divo segale kocem diumah aku. Mr. Cello da' sengal.

huhu kemudian si Meimei demam panaz sebab terlampau syiok menjilat 'kuah dorian' cicah roti yg aku bgi dia makan aritu. cian + kelaka pon ade??

Meimei si somel!

Tiger si tempang dah pon nak meletuskan anak2nye hasil rogolan siapa? tiada tahu? tahniah kepadanye kerna berjaya juge mengode koceng jantanz walaupon dengan kaki yg sudah terhenyut-henyut tempang.*jeles!* :P


Tiger kini sedang sarat mengandung.Gambar ini ketike dia di wad kakinye patah.

Koceng2 yg tak brape nak disayangi hanya idup dalam keadaan yg tak brapa nk 'IN' dengan masyarakat koceng2 yg standardnye 'UP!' skit didalam umah. mereka hanya diberi makan nasi yg digaul dgn ikan bilis atau dengan sardin giant yg 99sen tu aja. janji lepas makan suda. gile keji double standard aku kan? well--- :P manakala koceng2 yg 'Ter-Pilih-kaseh' ini pula sentiase dimandikan-diberi makan sekor ikan segar samaada ikan kembong atau ikan sardin yg longgok-longgok kat pasar TTDI tu atau biskut-biskut koceng yg berjenama sahaja ye. (ngade.sepak mati sekor2 baru taw)

Itu belom dikire koceng pendatang tanpa izin serta pengemis wajib dibelakang umahku. Nenek aku kate sedekah kt depa makanan, depa nnt doakan kite-aku aminkan aje~ papepon aku 'sygggggg sgt!' (ala-ala hans isaac kate kat ella dlm pelem hanya Kawan) kat koceng-koceng aku semua esply yg selected tu la kan. hehe :D dorang cam doll bernyawa bagi aku haha, yg ko boleh golek2, geget, baling2 dengan penuh sound effect. mahluk2 ni jugaklah penawar aku. lap u much2lah. Meowww..grrrrr....

2 comments:

Farah . 5577 said...

comelnye meow kamu!
teringin nak beli meow utk nadhrah.. tp takut dia akan membulinye plak, dia suke gigit idung!
huhu~

cik phyzot nak bg adiah x?
huhu.. wink wink..

MizzPhyz said...

tengkiuz!somelkannnn..:D
haha sure nadhrah buli punyelah. hihi

hadiah? ummmm (pikir sambil peluk tubuh)

answer = tak boleeeee..
sayangggg kt dorang.
sowieee..:P