TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Monday, July 13, 2009

PUAS!

(10/7/09-Friday) -Rejab dtg mengusik-semua berantakkan? ada je yg membuatkan kepla-hotaqs hangin semacam je. Semua benda datang bertimpa-timpa.Phew~Fed-up. So, nak membuang bende-bende remeh ni semua aku melepak dgn Sally & Biyatch-nye Jerry Da' Merry Luciano-Cik kebom-bom. Wahh gitu name diberi? haha



1st destination is:- Tom Yam Marlia-Kajang.Yezza! ni 2nd time mai melantak kat sini Mama Sally yang bawa coz dekat je kat umah dia. Food kat sini sedap! & mantap! sgt! dan yang paling best tu, sgt-sgt-sgt murah OK. Berbaloi-baloi datang makan jejauh sampai ke kajang ineh. Slurrpp~

After that, pi Alamanda nak tgk Movie la plak katenye, jadi kutip si Jerry Luciano kat UPM & terus kesono. Jerry Luciano tak makan lagi-jadinye kami melantak lagi kali ke-2 di Noodle Station. Aku makan wantan goreng aje dgn Mama Sally coz perut masih full.1st time ke sini aku suda jatuh chenta sama ini restoren laa .Sebab? am a noodle lovers! so mmg sah-sahlah aku kemaruk makan kat sini nanti. Burrppp! Ops! sory dah kenyang.










Pastu, we all rush masuk cinema tgk Obsessed- sgt menarik! bagi aku pelem ini di ratekan dengan markah ala-ala 'Boley-lah' & keseluruhannya-Best!



Selesai kami ber-Obsessed, Mama Sally teringin plak nak 'melalak' katenye. Dah lama tak test vocal gitu. Mak OK je. So, kami merondalah dari Alamanda sampailah ke Kajang mencari Karaoke yg murah & mantap.haha Ketemuk1-masok-nyanyi le apalagakan. Dari dangdut-sampai ke hindustan dorang blasah.Seriously Jerry, ko leh gantikan Ewan dangdut tu la.hahaha...pecah perut aku terkekek-kekek -terguling-guling gelak tgk gelagat ko dgn Mama Sally laa. adusss... hik!


Habis melalak-memecahkan-anak-tekak at about 1:30pm-mate dah kuyu namun si Jerry Luciano kebuloq lagi?? motip? sesungguhnye dia telah membuktikan bahawa perut dia sebesar tong sampah DBKL OK.Dia teringin plak nak makan Sate Kajang. Walaupon dalam keadaan separuh sedar abis jugaklah 20 batang cucuk sate kami blasah. Astagaa~ haha. Perut suda kinyang-hati manyak sinang-apalaga? balik titun laa kan.So, malam tu aku tido + lepak kat umah sally sambil menganyam ketupat sampai subuh &&& ZzZzZzz.

(11/7/09-Saturday) -HuHuuu! the next morning je lepas mandi je aku heret sally pi kat Kajang Point? tah lupe lah ape name shopping complex tu. hehe. Sekali lagi aku kena pukau dengan 'Noodle House!'-yup! we had lunch lagi di restoren yang sama kiteorg pi semalam kat Alamanda. huhuu- the food was SUPERB! i am officially addicted already.TQ.

Than,Mama Sally bawa aku pi this one kedai yang jual macam-macam bendelah.tak taw nak explain camne.Aku shopping sakan barang / cawan / pinggan ceramic yang MURAH OK. Mostly dari RM1 - RM80 sahaja. Semua pinggan2 dari china ni cantik2 & cute2 belaka u ols! Shopping punye shooping dah jam 3pm! shaitz! jam 5pm nephew aku Si Danish punye Birthday bash yang ke-4thn kat umah. So kena merempitz balik umah tolong masak. All in all aku amat PUAS! really has agreat time! ilang semua tension aku selama seminggu berbelenggu.huhuuu again thankx to my beloved Mama Sally & of crozz da' biyatch of the day- Jerry-Luciano hunga-hungah yeay! hahaha Hey guys! we should do it more often yah! am Lovin it!!! yiihaaaaa...




No comments: