TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Saturday, July 18, 2009

Pilihan.

Tadi aku duk bace my old blog kt friendster.Hehe klaka pon ade bace semua carutan yg merapu bertahun yg lepas. Tiba2 aku terjumpa balik carutan perkase yg satu ini. Carutan ni aku carutkan 2 tahun lepas sebab ada perkara yg betol2 buat aku 'fed-up' dengan life-work-chenta? tah? dah tak brape nk hengat sgt. So, aku nk pastekan kat sini.huhu


Memilih-Dipilih-Terpilih

Mengapa memilih utk tidak terpilih

Padehal kau tau ko mampu untuk dipilih

Mungkin pemilih sengaje enggan memilih

Agar ko terase mmg ko takkan dipilih?


Berjuta kali kata hati ingin dipilih!

Tetapi berjuta kali juga ko gagal terpilih

Apakah yg pemilih mahukan utk memilih?

Kesal kata hati hampa lagi tidak terpilih…


Sudah disuruh kata hati berusaha untk terpilih

Angan kata hati musnah bilamana tidak dipilih

Mengapa dimainkan perasaan kata hati?

Apa lagi pengeras yg harus dipilih utuk menjanjikan terpilih?


Terkadang yang terpilih tidak wajar berada dipentas dipilih!

Apa kurangnya lagi untuk dipilih menjadi terpilih???

Adakah memilih untuk terpilih ada lengok tarian yang harus dipilih?


Jikalau begitu busuk lorong utk terpilih…

sedarkan aku supaya tidak terus ingin dipilih!


Kata hati teramat sgt ingin dipilih menjadi yg terpilih!

Kata hati sudah terlalu letih untuk memilih pemilih

Kata hati mungkin jua memilih untuk tidak ingin terpilih lagi?

Kata hati mungkin sudah tidak percayakan omongan pemilih…


Memilih…Dipilih…Terpilih…

Antara nyata- benar dan khayalan.

Dimana kepastian pilihan?

Hanya DIA yang mampu melakukannya

Bukan Engkau..Bukan Aku..Bukan sesiapa jua!!!


p/s: Life is ALL about choosing. So, choose the best for ur' life or else u'll regret it badly.

Agape~

Phyzh_@

26 June 2007

2 comments:

s h y q said...

haaaaa ... gegirl ader bacer entry ini ... hehehe ... btol ... so pilih laaa yg btol2 yer ... ^_^

MizzPhyz said...

betol betol betol!