TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Tuesday, July 14, 2009

aku mahu dekor-ulang kamar ku!

Aku dah busan dengan keadaan bilik aku.walaupon lately aku jarang beradu disitu sebab aku outstations.namun bile jauh aku TETAP mahu katil aku itu! yer dah hampir 3 tahun dah bilik aku x dicat since the last onelah kan? hahaha cobe korang teka warna apakah bilikku??

jeng-jeng-jengggg...?? warna PINK plz? yer..yerr so kontra OK? i know & sengaja sebab mak aku kate aku ni sgt jantan sgt & ganeh (humm mane ade? aku ni lemah gemalai taw.semua tuduh2 je) so bagi nk me-neutralkan kembali jisim2 dalam badan aku ni, mak aku suh pilih kaler 'lembut' skit so that hati kejantanan anak pompuan dia sekor ni berubahlah dikit. hasilnye? sedikit berjayalah. so itulah sebabnye warna bilikku warne itu yer.&&& yah! i used to hate that colour coz aku rase very the geli & girlish sgt.But now am kinda like it tho.*Wink2!* haha namun warna itu telah menjadi kaler bilik aku dah for the last 3 years now.klaka sgt rasenye hua hua hua.


Gambar hanya hiasan-Coma kaler dinding itu saje same :D

ni skang aku rase dah tiba masanya nk re-Vamp semuanye sekali-lemari make-up aku tuh aku nk humbahkan kt umah sewa nenek aku atas tu, pehtu bebarang yg menjadi sampah dlm bilik aku selama ineh akan ku buang ke tong sampah. baju2 aku yg dah jd pekasam dlm lemari baju aku tuh akan ku sedekahkan kt pompuan2 sewel sebelah2 umah aku ni yakni kepada kazen-mazen aku yg suke je jd peminjam tersohor harte-bende aku.cet!

kasut2ku? hummm..simpan yg digunakan selalu aja-yg hanya untuk hiasan dlm kotak akan kusemadikan dalam lemari aje. ishhh... byknye kena buat? tak menang tangan aku ni? bab2 buang-bunag ni aku mmg suke tapi bab2 nk mengemas balik tu yg urgh! lemah skit. lagi2 part nk melipat2 baju aduiiii kemalasan yg melampau- so ade gak yg akan menjadi org suruhan aku nnt ni. kalau tak si Babunz aku a.k.a adeq yull kesayaganku or kazen2 aku yg senang aku gunakan.
HA HA HA (gelak setan) hum? so? kapan? tah? Ongkos? Elek? hahahhahahaha!!!!
Babah, anakmu ineh mahu buat loan bisa enggak? (harapanlah~ :P)

4 comments:

Farah . 5577 said...

fieza n pink?
huhuhu..

slmt bertransform! hehe..
jgn jd transformers udah ler.. ;)

MizzPhyz said...

haha tu la.Pelik tapi benar.itu terbukti aku ni seorg yg lemah-gemalai dihati-huahuahua! (pegilamatikan?) :P

haha yah! tengs babe! nnt kalau udah transform kamarku akan ku upload gambaunye. :D

MizzPhyz said...

haha tu la.Pelik tapi benar.itu terbukti aku ni seorg yg lemah-gemalai dihati-huahuahua! (pegilamatikan?) :P

haha yah! tengs babe! nnt kalau udah transform kamarku akan ku upload gambaunye. :D

MizzPhyz said...

haha tu la.Pelik tapi benar.itu terbukti aku ni seorg yg lemah-gemalai dihati-huahuahua! (pegilamatikan?) :P

haha yah! tengs babe! nnt kalau udah transform kamarku akan ku upload gambaunye. :D