TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Sunday, March 22, 2009

Rest & Relax

Harini memang total 'rest & relax' sessions with my beloved families. Mak masak gulai udang (yang aku pantang x leh makan! dammit!) + sambal ikan merah + kerang rebus (pon aku haram memakannya buat masa ni.shyte!). As ussual-lah kalau dah hari minggu ramailah yang 'berkempang' a.k.a lepak kat umah aku. All my cousins & anak buah sure akan datang & membuatkan rumah aku cam zoo sekejap

Lepak+makan+ gossip+gelak+main UNO sambil layan HBO kat TV. My brother cam biasalah GAME! x abis2 melekat kat depan PC.Time nilah yang aku tunggu tiap2 minggu dapat get-together with all my families yang jarang-jarang dapat jumpa dek sebab sibok dgn keja masing-masing. Kebetulan cousin aku Nana nak bertunang Ogos ni, so we all duk bincang la tadi barang2 hantaran & yada yada yada~sampailah jam dah dekat 5pm, aku & cousin aku Chidda ingat nak pi jogging!!! yup! jogging haha-lama gile dah tak pi sure krem sini-sane nnt ni. :P

So, 5.30pm gerak pi Taman Tasik Lembah Kiara @ jalan Haji Openg Taman Tun Dr. Ismail. dah berkurun aku tak menjejakkan kaki kat sini. Kalau dulu, every week sure aku datang jogging sini ataupon bile tengah 'mereng' skit-tension-stress-gaduh dgn boiprend-merajuk nak release semua tu aku mai la datang lepak sini.Time zaman skolah dulu pon selalu gak datang sini hiking dengan bestfriends aku, but that time taman ni tak secantik ni lagila-still natural gitu :)
Taman ni cantik dengan ade air terjun, anak sungai & track jogging dalam hutan yang best , ada air pancut & also padang & taman yang syiok tuk family lepak-lepak ber-picnic dan paling penting surrounding & toiletnya BERSIH. Dah lama tak jogs rase syiok pulak! (mane taknye boleh coci mata sekali-hehe) and here are some pixtures i wanna share with u guys!

Tasik ni membuatkan aku terkenang Taman Tasik Taiping :)

Jambatan Gantung


Kalaulah terjatuh! haii...


Da' Toilet -Bersih ok.

My Cousin-Chidda

Cobe tengok aku jumpa apa????


Yezza! Mr. Iguana sesat. somel!

Mini Waterfall

Ungka jadian~ hehe


Dulu zaman aku sekolah, anak sungai ni dalam boleh mandi.now? main cak-cak air je bole la

Pendek kate kalau lagi stress or nak kuarkan peluh skit- Jom le kesini. worth it!








4 comments:

s h y q said...

hebat nyer tmpt nie nokkkkk ...

kalau mcm nie ... ari2 pon aku ader semangat na jogging ... hehehe .. ^_^

MizzPhyz said...

betoi! hebat sunggoh noks!
apalaga?? marilah.. mariii... :P

moonland said...

aku nak mandi sungai la...ala2 berkemban gitew.pasti ramai mata memandang!haha sengal

MizzPhyz said...

hahaha boley je noks!
kan kite pernah pi sini dulu shooting Sohabat gitue! hek hek hek