TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Sunday, March 22, 2009

beranak lagi?

Yup! Koceng aku beranak lagi??? Aduss...tah bile dia ngandung?-sape rogol dia? semua aku tak prasan. Apa yang aku taw semalam Si Itam mengiow-giow satu umah memekak kehulu hilir mengikut 'Bidan' tetap kat umah ni (Abah aku daa sapa lagi) tup-tup aku dengar bunyi anak koceng je 1 jam lepas tu. Aiyoh? sekejap nye? Tiga ekor semuanya.

Si Itam + 3 ekor juniornye

Sebab apa aku cakap 'beranak lagi?' sebabnye adalah 2 minggu yang lalu Si Puteh baru je beranak 3 ekor anak kaler putih+gemok+buntal cam anak panda dah aku tengok. And before that! Si Debab pon telah memberikan cucu kepada Abah aku iaitu 2 ekor anak pon berwarna puteh.Semuanya dah ade 8 ekor anak koceng baru dalam keluarga koceng aku. Suka memang aku suka coz aku memang gila koceng Namun agak-agaklakan sekali keluar sampai 8 ekor sekaligus?
Mooootiipppppp??? nilah namanye perancangan yang tidak terkawal. Dan para perogol semua tah kemana sembunyi. uishh. kompom aku nak potong anunye nanti ni.

Ni Si Puteh, Masih dalam pantang bersama 3 ekor si buntalnye.

No comments: