TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Saturday, March 14, 2009

Quaker Oats? Yuks!

-Semalam result keluar -Alhamdulillah takde yang serius.
-Cuma kolestrol & acid uric tinggi dari normal *sighs*-Very un-sangkarable-lah?
-No more seafood- no more goreng-goreng- pendek kate all the sedap-sedap one-lah,Ishh...
-Dr. kata kena blasah makan Quaker Oats everyday tuk turunkan kadar kolestrol.Urghh... Yuks! -Another 2 weeks kena check-up lagi-benci.
-Now REALLY have to berhati-hati ape yang aku telan.
So kena ber-dietlah apelagi? (haha benda yang selalu aku gagal laksanakan)
Thankx to my family & friends who is always there for me. Luv ya!


tak sedap OK?

7 comments:

Superzac said...

sedap la......campur susu panas + a bit of milo + nestum....lazat menyelerakan

Lady.ATH.3 said...

owh babe... sorry to hear that, but glad ur ok... gila ah, makan je oat tu, ko mmg SuperWoman!

MizzPhyz said...

Leyha: baeklah leyho mak akan mencobanya! hehe mekaceh nyahi

Ath3: its okaa baybeh. Yeah! nasib ok kan u ols? hehehe tulah akanku telan sebanyak mungkinz! thanX ya'll!

m r z ' 7 7 said...

;) for ur own gud, lama2 ko akan rs quaker oat tu sedap.. mcm aku gak laa kena minum susu anmum tiap2hr kan.. utk baby. xde la aku tak suke susu, ok jerk, cume nak minum tiap2 hari kan mls sket.. huhu..

MizzPhyz said...

hehe thnkx fawwah :P

OK-aku akan COBA sedaye-upaye
membayangkan quaker oats itu sesedap chicken chop uptown + burger kat Chilis + sotong goreng tepong + sambal udang petai-Uhh! pasti sedap! (NOT!!!)

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :( :( :(
seriosly -sunggung terseksa napsu anak tekak ku hendak menelannye~ *Sob2*

orked said...

lepas nie kurus la akak kita nie..

boleh la pakai skinny jeans yer :)

MizzPhyz said...

orked: hahaha :D
we'll see lah kan, kurus ke idak aku ni nnt- :P