TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Sunday, January 27, 2013

Dadah oh Dadah

Today dah masuk hari ke-4 badan tak stabil & di bawah pengaruh dadah yg pelbagai.Oh didn't i tell u guys i got new bunch set of drugs again frm the doctor.Yah! sebab ubat yg lama tu tak kuat & salah. Boley tak? ingat badan aku ni tikus tuk ujikaji ka apa? Pfff

I'm starting to lose My lovely Voice & the coughing is killing me every seconds. Feels like My chest is gonna explode! Gahhh. Sabar dgn ujian & Alhamdulillah dipilih utk menghapus dosa kecil.In Shaa Allah.

Well,hopefully boleh sehatlah mggu depan. Banyak keje menanti ni. And i cannot affords to be sick like this when My Production already started. NO WAY. Oh Tolong Tuhan, sembuh kan aku. Ampunkan dosa-dosa ku. I need the energatic me back to runs My Production smoothly.Amin.

No comments: