TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Tuesday, October 19, 2010

BODO.

SAKIT!!!! uwaaaaa Bulan Oktober sgt-sgt BAEK terhadap saye. Betol. Dari demam panas yg membakar ke batuk yg menyeksakan dada ke selsema yg menyesakkan idung hinggalah ke mulot yg pecah2 dek ulser & Cold sore! Bestkan? :D best sgttttt-semua dpt CASH! sapu abis.

Ni smlm dapat habuan baru lagi, tah macamana aku leh bagi 'Pak Kiyai-lah' SGT! urut kaki aku coz dia dtg nk ubatkan Mak aku la yg x reda2 sakit perot dah nk dekat 2 weeks balik dari Medan, Indonesia *dari Hospital sampai ke klinik tak ok2 gak*
Tetibe plak nk 'tgk2kan' aku katenye tah tersampok antu jembalang mane kut2 firasat sesatnye ituh. Can read people-Can see thing??? WTF.Podah! aku ni mmg jenis yg TAK PERCAYElah bende2 mengarut camni. ALLAH je tahu OK.

So, dia pon pila urut kaki aku. dan inilah yg aku dapat!. Hanjeng punye tukang penipu. Pak kiyai konon-Pak Kirai adelah. Menjahanamkan kaki aku! urghhhhhhhhhhh
dah lah sakit bertambah2 sakit lagi kaki aku dibuatnye. BODO taw. Humppp!!!

LEBAM PLiz! urghh!
Nasib baek seblah kanan tak birat sgt. !@(!*@*&#^&%~&2!!!!!

BODO!BODO!BODO!BODO!

No comments: