TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Tuesday, February 23, 2010

Rehab.


Cameron Highlands has always been da' 'Rehab' place for me & my Mom's second home since & forever :) Memang dari kecik lagi dia selalu je bawak kiteorang adik-bradik ke sini. During my 'edah' dulu pon * edah ke? Wahahaha* the very next day dia terus bawak aku ke sini tuk tenangkan fikiran. She always said to me bile Stress & hati sakit tgklah kejadian alam dan kekuasaan Allah tu &&& juz let go anything yg kusut dlm diri. We will be ok Insyaallah :)

So! last CNY kiteorg pi lepak sane lagi.uweeeee best Occay! Sejuk! relex je &&& the most important thing is - the VIEW! AWESOME! and BONUS for me ROSES!!! ehehehe
adelah beberapa dozen aku kutip bawak balik ehhe.

Humm i guess this the best way to reset & refresh back yourself after so much hustle and bustle of city life.



me & my couzzy -Chida



Senyumnye sampai ke telinga setiap kali kesini :D hehe

My fav. flower! Tuberoses WANGI Occay.

satu RM10 je = 24 kuntum! WoW!

Arghhhhhh

freshly stoberi uolls



Cita-cita nk jadi pengutip daun Teh dulu gagal.



My besh-fwend! Muax!

hehe

My breakfast. Chicken Pie & Peach Tea

Awesome!


Mizz Cameronz am surely comin back!



No comments: