TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Tuesday, February 9, 2010

Bosan+Penat.



Kulari ke hutan kemudian menyanyiku
kulari ke pantai kemudian teriakku
sepi, sepi dan sendiri aku BENCI!

Aku ngin bingar, aku mau di pasar
BOSAN aku dengan PENAT
dan enyah saja kau pekat
seperti berjelaga jika ku sendiri

Pecahkan saja gelasnya
biar ramai!
biar mengaduh sampai gaduh!

Ah...ada malaikat menyulam
jaring laba-laba belang
di tembok keraton putih
kenapa tak goyangkan saja loncengnya
biar terdera

Atau aku harus lari ke hutan
belok ke pantai .........?

Ada Apa Dengan Aku?

;S entah.



Humm..TUHAN ;( aku penat.bile?

4 comments:

AkU said...

mcm familiar sgt puisi nih..hmm..
btw..really touched my inner-feeling..

Farah . 5577 said...

aku pungs..!

MizzPhyz said...

Adik AkU: ni puisi si Dian Sastro nyanyi dlm Ada Apa Dengan Cinta pelem. ada henggat sikalang? :P

Fawwah: Penat kann? but kamo penat nape lak dear?

AkU said...

o0o0o..patut la familiar sgt..hehhee..