TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Saturday, February 27, 2010

Al-Arqam? LOL

Disuatu petang yg nyaman aku didatangi seseorang hamba-Allah ni yang tibe-tibe bersuara bertanyakan?

Hamba-Allah : Eh, ko punye boiprend skang ni org Al-Arqam eh?? * dengan muke yg penoh tanya tanye*

Aku : HAH??? terkesima-terkesawan-terkeduz-terkelendatz dan terpaku blurr melihat wajah hamba-Allah itu. tercekik air-lioq aku terpinge-pinge atas soalan yang diajukan??? aku dgn delaynye menjawap-'..hah..??? takde ah-nape?

Hamba-Allah : Takdelah ko kan ke pegi kusus apemende tu? ingatkan dapat boiprend Al-Arqam. hi hi hi * dgn gelak sini*

Aku : errr...oh ESQ tu? mane ade *hanya mampu tersenyum-blur?*

Errr... APAKAH? Al-ARQAM? AHAHAHAAAHAAHHHHAHHHAHAHAHAHAHAHAAAAA!
aku tergelak dihati kecil. tak paham apakah yg ada kt kepala hotaqs Hamba-Allah itu agaknye ye?
aku lihat diri aku dr atas sampai bawah-depan belakang-humm same je tak plak kurus seinchi pon? ahaha same je. Still the same me physically.

Nak kate aku berpurdah + berjubah bagai- tak dak senah oi
Nak kate aku tetibe mengaji kuat2 24-jam- humm tak de la uolls
Nak kate aku buat khutbah agama setiap saat menyebarkan syiar Islam- yaa Rabbi belum sampai lagi tahap Ustazah dek non oii.. TAK LAYAKS Occay.
Humm apakah? kikiki aku sampai skang masih tak henti2 tergelak geli-hati mengenangkan pertanyaan Hamba-Allah itu.

Ape2pon jua... aku kena terima hakikat setiap apa yg aku lakukan tak kirelah sekecil hama mahupon sebesar dinasor semuanya diperhatikan. Aku terima je apa depa nk habaq.



Al-Arqam occay. ko ade? kikikiki :D

No comments: