TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Monday, February 8, 2010

Awesome!

Nak citer skit mende-mende ape yang aku tgh dok layan kat Tivi skang ni huhuhuu :P

Pertamez:

Hari Sabtu lepas aku dok layan 'Glee!' new musical comedy drama kt StarWorld channel .

Best OK! 1st time tgk terus aku jatuh chenta! bukan je klakau nak mampos but yg paling syioknye ade selingan menari & menyanyi lagu2 yg tgh hits skang ni. Pendek kate Glee is my HARUS TONTON drama now!




BEST!BEST!BEST!

Keduez:

Everyweek aku , My Babadom & Adik Yull aku MESTI tgk 'WIPEOUT' ni.
Its a game show yg mampu buat hempedu korang pecah sebab asyik2 tergelak tgk aksi dorang ni main game. hahahhahaha kelaka nk mampos wa ckp lu. Aku rase ni la satu-satu game show yg kebom! & Fun to watch seisi keluarga! Sempoi + to the point &&& KELAKARRRRRRRR! :D




Hostnye yg kengkunun serius, namun hanjeng juge dek mulot yg PUAKE! haha :P

Ketigez:

American Idol!- hahaha yang ni aku suke tgk Auditionnye je. Macam2 perangai org dtg nk amik perhatian juri. ahhaha lawak-lawaks & yg bestnye skang dorang bawak artis sebagai juri nk judge peserta. Ape2 pon memang tak kering gusi :D





Weekends aku kalau aku x de keje or program aku akan dok umah mengangkang layan Tivi dgn famly aku. Asal semua citer pecah perut je ek? hehe ni yg Fav. aku je. ade je aku layan HBO, E! & bla bla bla Comanye keje aku hari-hari dah penoh stress & i need some laughter the end of the day.
So! biar program2 ni buat aku menangis dek gelak puas2 before menatap keje yg soon akan buat aku nangis hentak-hentak kaki plak. huahahhahaa..

But then again, LAUGHTER da; FREAKIN BEST MEDICINE YO!- :D hee




2 comments:

AiYa said...

ahahaha glee. syok syok. mak layan smyue di atas. bley buat tambahan x? PHYSC. giler layan

MizzPhyz said...

BEST! kan kan kannnnnnnnnn Aiya ku!!
:P gheehhehee
PHYSC? best gak ek? OK! akan ku tonton nnt :P