TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Monday, June 1, 2009

Oh! bilik air ituuuuuuuuuu

Sabtu & Ahad Lepas aku berkampung lagi, kali ni kat Kg. Temin Sg. Siput Perak and this time around aku kena produce mini concert coz Abg Syuk dah kena buat Gadis Melayu - 2. So aku blasah je lah. Alhamdulillah, semua ok & sempoi.

Kebetulan cuti sekolah mula, so budak-budak Kg. ni kena khatankan la jawabnye.
1st time aku tengok upacara khatan versi kg. siap kena pancut dengan pili Bomba lagi.
sakan bebudak ni.jap lagi nangis le gamaknye di-sunatkan.haha


Makcik-makcik kat Kg. Temin ni sporting + peramah gile sampai abis muka aku ni semomoi dipeluk-ciumnye. adoi~ rimas pon ade.

Main bola jaring kalah pulak.haha tapi sempat je aku sengol makcik ganeh yg jadi GK tu. Sorry makcik-sengaja-. :P Jom tgk ape yg sempat aku 'click!'.

Concert team

Kami yang 'melekit!'-panaz!

Gila kental makcik tu pakai baju kurung main tarik-tali.
Team TV9 pon tak kurang hebatnye.haha

Above all these, aku cuma sangat rindu! bilik air ini! Bilik air ni takde yang hebatnye. sangat biasa, namun! inilah satu-satunya bilik air yg mampu buat aku angau bila mandi coz air nya sejuk-best yg ala-ala air terjun! seriusly, sumpah sangat refreshing! dahlah aku ni hantu air & sangat suka berendam lagi-lagi dalam air yg sejuk & amat-amat segar ini. Aku pon tak taw dari mana datangnya air paip ni, maybe dari air terjun mane-mane kot kat Sg. Siput ni? tah. Tak pedulik pon. Ape yg aku taw, aku mandi, semua penat-lekit-panaz = hilang total.best!



No comments: