TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Saturday, June 13, 2009

Aktivitas-aktivitasku minggu ini.

Perghh! masa berlalu camtu je-berdezuppp! peginyee.sekejap je dah pertengahan June.Bulan June ni bulan sawan aku sebabnya- semua dah full-booked! dengan agenda + kerja + kerja & kerja.Phew~

Nway, meh ler aku rumuskan ape yg dah aku buat dalam seminggu ni.Almaklomlah,kemalasan & ketidak-ada-masa-an untuk meng-update blog itu selalu melanda diri ini.So, mak buat mane yg sempat je lah ye jenab.

6-8 June - Senin lepas aku baru balik dari Kuala Terengganu tengok Sally kawen. Tahniah! sayangku Sally dah jadi isteri ko rupanya ye? hehe selamat menempuh alam perkahwinan naa.. 3 hari meronggeng kat sane hampir patah kaki aku dibuatnye. Kiteorang dicampakkan kat Homestay kakak Sally kat Chendering. Syiok! tepi pantai.Lepas majlis nikah+kawen Sally sempat jugak aku & Juju merayap sekitar KT. Apalaga? sesi menghabiskan ongkos le jawabnye. Tapi aku tak shopping banyak pon. (yeke?) haha. KT memang syiok! lagi2 kalau dapat berenang kat pulau.
Gile best! Jom tgk ape yg sempat aku tangkap.


Before akad nikah (berjaya juga senyum nampak gigi.Tahniah! hehe)

After akad Nikah-Tengah Bersanding (bertambah terserlah giginya.Akhirnya. Hee!)


We are so happy for u!

Semoga Kekal ke Hujung nyawa :)

Sukenye diaaa..hehe

its black + its white = GiLe

9 June- Kebas kaki aku ni belom hilang lagi 3 hari kat KT, esoknye (Selase) aku dah kena pi recce location shooting Ole Ole Ramadan kat Melaka aku culik bini orang sekali pi Si Sally coz lakinya di Jengka ade Training sebulan! Dugaan betol lepas kawen ye.Sabar byk2 k.
Nway, So far Alhamdulillah Tourism Melaka & Orang Kg. Sg. Rambai bagi kerjasama yang baik. ketung-ketang-ketung-ketang = settle semua balik KL petang tu gak. Tapi before balik tu sempat jugak kiteorang merayap kat Banda Hilir sat.huhu


10 June- Yup! takde rest lagi, the very next day aku ke Bentung, Pahang plak. Recce assigment Shyq ke Kg. Syafie. Kt sini pon sama tujuannya-semua tentang Ole Ole Ramadan. Hehe sempat jugak makcik kat Kg. ni buat aku geli-hati jap. main jeling2 mata plak time nak usulkan tak puas hati dia kat pegawai Risda yg datang. haha lawak-lawak :D Tapi dalam lawak2 tu, 'monster' dalam perut aku menendang2 kuat dari biase (1st day Bendera Jepun naik daa) senak yang amat. macam nak pecah lak rasenye, bertambah disaster! bile si Rudy bawak APV cam esok nak kiamat! setannye laju-seriusly aku nak pengsan! nasib baik masih bernapas-kuss semangat...

11 June - takde mende sangat-cuma ada meeting dengan kak Nura & update recce je + cashkan duit advance! Yeay! mokcik kayooooooo!!! :D Ghee...

12 June - Meeting dengan Chef Wan pasal shooting & segala tok-neneklah ..bla-bla-bla. Balik awal nak packing baju + stuffs coz esok pepagi nak pi Muar,Johor shooting episode 1 Ole Ole Ramadan. 3 hari aku nak berkampung kat sana. Kali ni yang benar-benar 'berkampung' ni. Memang duduk dengan orang kampung kat homestay depa kat Kg. Parit Bugis. Risau pon ade, bukannye ape-mak tengah 'bendera jepun' agak rimas nak bekerja + travel jejauh + duk kat umah orang lak tuh. aiseyyy...sunggoh tidak selesa. Apa nak buat, keleja tetap keleja maa... hantam saja laa jawapnyee~ ape-ape pon aku tak sabar nak pi sane! mane taw rezeki dapat coci mate (kalau ade kan? haha)

13 June- And today am off to MUAR!!! Yeay! See u guys soon! Tata!


p/s: nak urut! nak urut! nak urut! nak urut!


No comments: