TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Friday, May 22, 2009

Sorotan minggu inehh...~~

huhuhu~ minggu ni adalah minggu aku beronggeng bersama teman-temanku! Esply with all my Gossip Gurlz & the BFF Ajueya! yang dah lama aku tak melepak dengan depa ni. So, sekali dapat kuar , semua sekali gus aku balun.hehehe :D

1st (19 May) - Berhu-ha-hu-ha dengan Gossip Gurlz @ PC Ohh La La kat RedBox kat The
Gardens MidValley.Menyanyi-memekak-terpekik-terlolong sampai Inaz (anak abg Andy Flop Poppy) melopong-terkesawan melihat aku memekak cam kuntilanak sesat hahaha!


us with kak Baby ( wife Bro Andy)

After sesi 'panggil ujan'-
Yang pegang bantal oren itulah Si Inaz.

.
Inaz-Terkesawan melihat aku memekak

2nd (19 May) - After that, aku lepak dengan BFF aku Si Ajueya layan 'Angels and Demons' kat GSC O.U ,filem ni buat aku kagum! tu je mampu aku kata.pastu Story-mory, lepak-lepak,yada-yidi till 2am! yerla, movie abis pon ala-ala 12am gitu.Humm , tapi tu la dapat lepak jap je coz Mama Aleya ni kena balik awal. takpelah,next time aku culik ko lagi beb! hehe


3rd (20 May) - Akhirnye! dapat jugak si Nobeeta keluar dari sarang AFnya! Phew! berbulan2 aku ajak mangkuk ni lepak payah beno gamaknye. atlast ketemuk juga wlaupon sekejap gak. So, we lepak & layan 'I LOVE U, Man' @ GSC O.U.Hahaha klaka-bongok-citer ni.hehe..overall bestlah.
Seperti biasa masing-masing bukak 'bible' sindri tuk memulakan sesi bermukadimah. hehe
Lama gile tak jumpe tak sedar BK tu dah tutup siap konci kiteorg kat luar? aiyohhh...





4rd (21May) - Catching-up with my two beloved-'Satan' lepaking @ my house & grab
some coffee @ Teh Tarek after tired talking about "Yes, I do!?" = "Kawen" thingy = and being da' Mak Setan, i will always gonna be the most confused one and try my very best to convince 'em to be 'Positive'. Yerlah, tengah 'darah manis' di alam pertunangan. manyak dogaannya tak gitu senah? hehe



Vah..Vah..vah...gitulah kekdahnye sorotan minggu inehh bersama teman-teman daku!

No comments: