TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Saturday, May 16, 2009

Mimpi itu lagi? Apakah!?

Mimpi? = Mainan Tido? Alamat / Petanda? Donia fantasi ghaib? Alam roh? Wahyu? iskk.. APAKAH? aku pon tarak taw.

Humm...nak dijadikan ceritalah, lately ni aku selalu je dapat mimpi yang sama or lebih kurang sama berturut-turut! Yang buat aku terpikir-pikir (skit je) pasal mimpi tu .Dahlah mimpi tu pasal 'tut' sejarah lapuk lama yang sememangnya 'HARAM!' nak masok kawasan mimpi-mimpi aku. Apakah motif & amende semua ni?? haa..simple. tu je aku nak taw. Walaupon memang takde sekor manusia pon yang boleh bagi jawapan yg bernas kat aku, namun aku setulus hati amat-amatlah TAK SUKA & really not comfortable with.


Nak pikir pasal aku nak makan ape pon aku malaz, inikan plak nak terpikir pasal si 'tut-sejarah-lapuk' sampai masok dalam mimpi segale.Motif? udahku amik wuduk sebelum bobom, udah ku bace ayat-ayat yang patut dibace untuk menghalau syaitonz... Namun tetappp juge ko datang setan...apakah? hahahaha sekali lagi jawapannya adalah HARAM tahu.Seriusly, AKU AMAT-AMAT BENCI!.

Kalau nak ikutkan memanglah its juz a bullshit dreams je kotttt...kann? tapi tu lah tu, yg bullshit itulah yang selalu menggangu hidup aku kebelakangan ni. Kan ke best kalau hari2 aku mimpi Jodoh aku yang satu itu (haha siapakah?? ahakz! :D) lagi syiok dari dok didatangi mimpi-mimpi hanj! & keji lagi HARAM disisi diriku inih! Very THE siutz je...

Wahai 'tut-sejarah-lapuk', ko nak mai dlm mimpi aku berkali-kali pon aku redha je lah..nak buat camnekan...COMAnya! aku berDOA agar ko si 'tut-sejarah-lapuk' tidak menggangu hidup aku di alam nyata ini sudah! HARAM! TIDAK MAHU! Euwww Tolonglah.


Sweet Dreams people~

2 comments:

s h y q said...

ahaaaa ... siapakah "Jodoh aku yang satu itu"??????? hahahahaha ... mimpi telinga ehhhhhhh .... hehehehe ... ^_^

MizzPhyz said...

*Gheee~~* :D
Jodoh aku yg satu itu mungkin sesape saje diluar sane dong~ huhu :p
Tungguuu