TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Saturday, May 16, 2009

Pendatang.Tanpa.Izin.

Yee... mari saye perkenalkan ahli keluarga baru aku yang tak pernah diundang sama sekali.
Namenya 'Mei-Mei', Opps! jangan salah sangka, kami bukan peminat fanatik si Memey perampas laki Abby itu.Nehi-khabi-Nehi! kebetulan si gendut ini menceroboh ke kawasan rumah nenek aku di bulan ini "Mei" So, Mak aku bagilah dia nama tu setelah nama 'Poppy' gagal merangsang dia.
Kesahnya, si Mei-Mei ni sesat or dibuang orang tak plak aku siasat. Ape yang aku taw dia memekak-mekak kat umah nenek aku ( umah nenek aku depan umah aku je). Rupe-rupenye si buntal ni tgh meroyan2 sorang2 kat situ. Kemudian dalam usaha nak menangkap dia ni jadilah adegan kejor-mengejor antara aku+Abah aku + Nosyan (cousin) aku dalam operasi nak mencekup si pendatang haram ni.. Hahahaha..lawak betol. Di hari tengahari matahari tercacak boley plak main kejar-kejar dengan mahkluk ni. Humm, atlast dapat jugak digenggaman! hahaha..
Ini dah masok anak angkat bapak aku yg ke-?? brape tah-lah & menambahkan koleksi Koceng kat umah aku. So, VELKAM! VELKAM! Mei-Mei!










No comments: