TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Friday, November 21, 2008

Aku.Di.Utusan.


Hari ni ShiQ ajak aku pi Pejabat Utusan with her team Gadis Melayu (GM) for photo shoot. So after lunch at Burger King OU, aku ShiQ, Kak Ezzah (My Executive Producer) & Kak Farina (TV9's Cop.Comm) terus gerak pi Utusan dan aku jadi driver terhebat seperti biasalah. :P and Amirul & Kak Lina dok pi kutip bebudak GM ni kat Condo dan terus kami ke Utusan.

Dan seperti biasa jugalah, aku memang failed bab-bab directions ni. Haha! Lucky depa taw. Sampai je disambut Kak Mala the Utusan representative I supposed? And all other Utusan’s staff. Than meeting with their Bosses, Hi-tea skit, borak-borak, tour Utusan jap, bla-bla-bla and FINALLY photo shoot! Phew!

Bebudak GM ni amik le gambar sekor-sekor, ‘Click! Sane Click! Sini’ adus buta mata aku dek flash studio yang maha besar ni. Nak amik gambar pon payah benor aku nengok bebudak ni? ‘...Tangan tu kena hala ke depan , muke kena dongak skit, lutut tu ke kiri skit, badan jgn kebelakang sgt, mate pandang sharp kat saye, jgn senyum beriye-iye sgt mata awak Nampak kedut…’ (Like WTF?)bebel Abang Azahar, Senior Photographer kat Utusan tu sampai naik hilang suara dok bagi arahan. Adus. Nak amik gambar pon banyak protokolnye ye?.Direct SCP(Single Camera Production) or MCP(Multi Camera Production) pon tak se-detail gini gamaknye. Aku ingatkan senang je cam aku selalu pose sesuke hati dengan CyberShot aku tu?

Anyway, disebabkan agak ‘bertahun’ jugaklah bebudak ni amik gambar tak abis-abis lagi.


Ah, Lemau!

Kebosanan melanda diriku lantas, aku pon keluarkanlah camera maha-sakti aku dan inilah yang jadi…

Model Tangga keluaran IKEAh


Tangga IKEAh ini terbukti kukuh!

Sabby Sabadi kecewa Karman Hakim buat onar lagi!

Tapi Karman Hakim dan MeMok tetap dengan kenyataan
' kami hanya abg & adik terhangkat aje' (pegila mati!)

Kak Ezzah yang Sempoi bersama anak buahnya yang best & baek hati. (ahaha!gile tak baek?!)

Dah habis.tu je.Ehheheee :D

So,Moral of the story? Cik phyzha x yah lah lagi ikut pi photoshoot coz dia akan buat studio tu macam dia punye studio sindri.


1 comment:

moonland said...

ayyo.motif bergambo ngan tangga!haha.ehem gambo ngan adik angkat ker....layan baek punyer kat uols..uhuk uhuk..