TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Monday, January 17, 2011

Oh Nenek!


Hahahahaha , Ok OK bagilah saye gelak dulu pliz. hehehhe
lawak bile dgr lagu kt bawah ni SEBAB??? saye teringat kt Nenek saye Madam Jammyla kerna beliau sudah ketangih dengar SinarFM hari-hari sampaikan saye terpengaruh tuk tune in ke SinarFM juga semlam haha.

Yup, Seharian mengemas bilik yg sarat dgn habuk & mengemaskini 'Mini Library' daku sempat melayan all those lagu zaman dulu-dulu + retro+ semualah yang mengingatkan aku zaman skolah dulu. So syiok! okeh haha.

Lepas satu-satu lagu mengibau zaman muda-muda dulu lagi-lagilah semua lagu2 time karaoke kotz?Lepas Dilema KRU,terus ke Khatijah Ibrahim sambung Feminin & lagi ke Zaiton Sameon! wahaha haruslah aku melalak dlm bilik cam org sewel nyanyi sesame semua lagu2 yg keudara.Sampai tak perasaan dah jam1.30pagi ye!

Bawah ni salah satu lagu yg memukau jiwe aku jap haha jom nyanyi yukkk! :D




"...Jangankan Gunung Fujiyama...Puncak Himalaya Ku ikut kamu.."
"...Jangankan ke Kemboja...Ke Ethopia ku Ikut Kamu..."
" ..Kalau memang kamu cinta aku..ke Kutub utara aku ikut kamu.."

Karatz okeh! hehehe :P

No comments: