TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Tuesday, December 14, 2010

Adhoc!

Mizz Adhoc! Hump.dah sinonim dah dgn aku. agaknye dah tertampal kotz kt dahi ni. Dari dulu lagi kalau bende2 yg 'mengejut' sakit jantung ni mmg WAJIB semua tercampak kat muka aku. Fine. Aku buat semua, and i did it with honored & pride. Alhamdulillah all done very well i might say.

Admit that i enjoyed every single thing i workin on. No matter 'hakiki' or 'Adhoc' or 'watak tempelen' i did it with passion. walaupon kekadang semua ni dtg sejuta sekali gus yg buat otaq aku jammed & jadi sawan and Zombie is my name :) but, at the end of the day, i prove them i can do it-tho alone.Oh yes i did baybeh.

Tapikan bile ape kita buat selama ni cam tak dihargai remuk jugak ah hati ni. * ye, muke saye ganaz, tapi hati saye ade taman siap ade air terjun lagi ok.ade masalah ke dgn tu?* cam pepatah ni ha lah, 'Abis madu sepah disepak2 je tepi longkang' Urgh, berbulu je perasaan ni kan? Hump. OKlah cut it short- am pissed, urmm NO NO am SUPER-DUPER PISSED. Yup.i am.

Oklah, tho aku dah tersgt biase dgn perkara2 mengejut yg buat aku sakit jantung, tapikan kadang2 tu bende2 banggang pon nk berlandaskan terma 'Adhoc' jugak kah? saye tak paham. sgt2 tak paham. *korang pon tak paham kan? camni lah, aku kena 'halau' dr habitat-kerjaan lama aku oleh BIG Mc. takde ribut takde taufan 'TIBTIBMUN' buat propaganda menyesakkan dada aku ni ptg2 Isnin yg mulia ni.Bukannye aku dok buat riot hari2 depan dia or buat tarian bogel ke or paling bangsat main baling2 batu kelikir ke kt muke dia dr tempat aku tu. kan? Yang nk 'Jaki-Jipang' sgt dgn aku ni pehal tah.

Oklah, diarahkan 'nyah' dr situ ASAP & Ad-hoc! like NOW? urgh.apakah? Fine. Mak redha je lah. walaupon SENTAP jugaklah kan dgn cara dia yg sgt mulia tu.aku tak kesahlah duk mana pon. asal jgn kena buang keje sudah kan?. TQ so mash to my both sista *u know who u r :) * TRIMAS! 4 the support & positive vibes u gave to me & susah2 pusing2 satu kawasan jajahan cari penempatan baru saye. saye terharu. * walaupon tetap tak puas hati & Benggang tahap dewa dgn mahkluk itu* Grrrrr sabar je lah aku.

Walaupon saye Mizz Adhoc, takkan semua bende pon dia nk suh aku ber-adhoc gak kot? man-man la kan? seharian dr suboh kot aku dok berdating dgn mesin editing, jam 5-30pm kuar bilik editing balik opiz dah dpt mandat suh blah dr situ dgn kadar segere plak. Adoi, gile sentap & sumpah nk cekik2 je dia tadi. naseb baek i masih waras. haishhh.. Astagfirrullahalazimmmmm

Baeklah, ko tak nk aku duk situ, aku sejuta kali lg tak HeyRun lah. My new place is definitely Super privacy, i got my own desk-no sharing-my own PC my own space of work to start 2011 with! Woohooo bagus gak. Fresh skit minda nk bekerja. Hummm tomorrow cant wait to make-up my new place! :)

No comments: