TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Thursday, June 3, 2010

M.A.H.U!


Saye SANGAT-SANGAT-SANGAT MAHU telan semua makanan kegemaran saye dibawah ini SEKARANG! NAMUN tinggal harapan kerana jahitan digusi masih merah membengkak & all the benang yang berselirat membuatkan saye AMAT RIMAS & ngilu sepanjang masa. Haihhh

Ni dah Ngidam sampai nangis2 dah kat Babadom nak makan ;(
aku ngidam kalah pompuan ngandung! *kejis*
Kompom lepas bukak jahitan & dah OK, aku telan semua ni. TAK KIREEEEE!

Roti Naan Garlic & Ayam Tandoori Alsafa. NAK!

aduh, yang ni mmg amat2 menguji kesabaran aku
hummm...nak makan Sate kt Alsafa! nak laaaaaaa ;(

Pisang Goreng Rangup dgn sos kicap cili kat Masjid Kayu Ara. o_O

Chicken Wing kat tepi umah aku tu! argggghhhh


My 'TE-TEP-CI' as i always called it :) ahh lapaaa

Aritu tgk Mak & Deq Yull sedap mengunyah depan aku.
Buat jiwe aku tersekse je taw!

Arghhhh...tgk AFC terlius aku nk makan.tapi tak boleh!
kejam!

PICNIC kesayangan aku.
Bile time aku cari-semua tempat x de stok.
Bile time aku tgh camni barulah melambak kt sane-sini kan! Hajjj!
*aku dah siap beli byk2 dah simpan haha gile kan?*

awawawaaaaaaa
Chocolate Cheese Cake
slurrpppp

TAPI?
Buat mase skang ni saye HANYA boleh telan ini saje

Cambell Soup

or
Clear Tafu soup

&
air Glukose untuk isi perut before makan obatz.




uwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
sangat sekse occay ;(
cepatla baek.cepatla baek.cepatla baek.

No comments: