TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Tuesday, November 10, 2009

That's IT-Lah! SHUT-UPPPPP!!!! urgh!



OK, i had ENOUGH!!! ALREADY!
Seriously i CANT take it anymore. Hanj! Hanj! Hanj!

Kat sape aku mencarutz kali ni? Haaaaaaaaaaaaaaaa
ni haa...lagu kumpulan Wali or wuteverlah kumpulan endon ni haa.
tajuk dia 'Jodoh' ker hape tah. ITS TOTTALY DISTURBINGGGGGGGG-Lahhh!!

Sebab apa aku benggang sgt ni?? kan? macamana aku tak benggang,
Lagu ni Mak aku dah memperdendangkan padaku 4 bulan lepas right after she got back from Indonesia for her working-trip to Sumatera a.k.a Kampuang den laa Minangkabau.

Dia dok pasang lagu ni again & again & again & againnnnnnnnnnnnnnn bile dok lepak chit chta dgn aku kt umah. Urgh! !#%^&*~!!!*&*^%^- i know she's juz teasing me around but aku mmg tak leh blah ah dgn lagu ni &&& Dear Mommeh-Its NOT FUNNY :D

Pastu tak lama pastu tetibez plak lagu ni masok M'sia & hits laks! Pokemon tol ah. Dah semua tempat aku pi di hantui lagu bongok ni ( Ops! sorrylah kepada fans kumpulan ini yee. Mak tak leh bla dek non)

Pi sane-lagu ni, Pi sini lagu ni lagi. Pi Suarasa Kump. D'Putra dok layan lagu ni, Pi mana2lah! Astagaaaaaaaaaaaaa ni yg klimaks ni aku dah tak leh bla SEBAB! kat opiz ni haaaaaaaaaaaaaa ade plak mangkuk hayun mane lak dok berkaraoke kuat2 dgn lagu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! berjuta-juta kali lak tuuuuuuuuuu! WOY! aku nak buat keje kot? kalau ko memekak pasang lagu metal ke keroncong ke M. Daud Berkilau ke aku leh tahan lagi. INI????
dok menjerit-TAK LAKU-TAK LAKU-TAK LAKU LAKU LAKUUUU??
WAK LU!!!Pegila mati ko laku ke tak kan? arghhhhhhhhhhhhhhh!!!! SHUT-UP!

uwaaaaaaaaaaaaaaa! STRESSSSSS!!! aku dah la stress bertambah2 stress dgr lagu bodo *Ops! again sorrylah kan, suke hati akulah nak kate apepon-aku yg dgr ko-suke akulah nk nilai-SO WHAT?



ITS ANNOYINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!

TOLONGLAH-TOLONGLAH-TOLONGLAHHHHHH - DIAMMMMMMMM!

Lagu ni dah sah-sah sungguh PATHETIC OK???? Sangat memualkan, sapelah yg punye idea dok tulis lirik lagu yang sungguh 'kesian!!!' camni. Aku mmg tak leh nk tahan lagi ah. Kalau adelah sesape kt luar sane tu yg dok layan lagu ni sebagai lagu hakiki setiap hari dok merayu-rayu suh org kutip ko sebagai kekaseh coz ko tak laku , aku nasihatkan dengan segala hormatnye ko boleh pi terjun banggunan skang jugak COZ? ko lagi hina dari mentibang sungai mahupon ungke kat dalam utan tu taw tak? Haishhhh bodo-bodo-bodo.







2 comments:

Cik Jumi said...

Nyet, aku tahu lagu tu tajuk "Cari Jodoh" by wali Band. farok suka gila lagu tu. siap ada video dalam hp dowh!

MizzPhyz said...

nyet, ckp dgn dia BUANG!!!!!
geli plis. lagu ini sgt2 sedih dol