TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Tuesday, September 29, 2009

Dont unleashed the dragon!

Sari berita penting!

Semalam anak buluh betong mengamuk dengan dasatnye. Amukkan beliau dilaporkan pernah berlaku dalam 2 tahun lepas dengan aksi yang agak-agak sama & punca2 yang lebih kurang sama juge.

Dalam kejadian malam semalam, 2 pinggan makan hancus berkecai dilemparkan ke dalam sinki dengan daya balingan 1500kmsj, satu dulang tembaga & beberapa naskah majalah EH!, mangga, URTV & Cleo berselerakkan di tengah-tengah ruang tengah kediaman beliau.
Amukkan itu tidak berakhir disitu aje, si anak buluh betong yg tgh gile meroyan akibat serangan PMS yg macam hanjeng gile menyebabkan pintu bilknye hampir2 pecah & rumahnye mengalami rekahan akibat dentuman pintu yg agak kuat berskala 7 pada skala richter.


Kebabommmz!
Kan dah melatopz?? ayokk tak tahuuuu


Serangan mengejut si anak betong dilaporkan berterusan bila beliau bertapa didalam biliknye. Sesi latihan bola baling beliau bertukar dengan sesi membaling segala ape aje yg ade didepan matenye. Air mineral, buku, beg-pack, hanger, bantal, bedak johnsons & johnsons, lotion nivea & sepasang anak patung McD.Namun dalam aksi amukkan itu tiada siapa penghuni yg tercedera.

Semua penghuni kediaman itu tergaman & terpinge-pinge kaget dan mula mengeluarkan gossip-gossip liar & kenyataan palesu sambil menuding jari sesama sendiri untuk menyalahkan punca si anak betong mengamok sedemikian rupa.

So, Moral of the story-
  • Dun play a fool with anak betong.
  • Dun mess with her when she's havin da fuken PMS
  • What u give-u'll get TRIPLE.
  • She really good at throwing & trashing things.
  • She really are a Crazie-Sickening-Monster when da' bulan mengambangs.
Akhir kata, si anak betong menasihati dirinye & seluruh alam supaye dibulan2 akan datang dia harus berkurung didalam biliknye atau diam membisu & jauhkan dirinye dari masyarakat kerana takot kalau-kalau urat sarafnye yg agak biol diketika 'bulan mengambang' itu tidak akan memecahkan apa2 lagi yg berada disekitarnye & tidak menyakitkan hati sesape tanpa niat.Kerana beliau dalam keadaan bawah tak sedar diri nak mampos.mungkin?





-Spoiled-Crazie-Bitch.i.am- So Wut?-





No comments: