TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Monday, August 24, 2009

am all EXCITED! Yihaa

Gheee am all excited sebab?

1st!
Pertama-its Ramadan baybeh! yezza! Da' holy month mai lagi. Seronot sgt! huhuhu excited nak bersahur time ngantuk2 + excited nak bersempit2 kt pasar Ramadan+ excited nak berbuka reramai dgn family ( lagi2 family aku yg mereng tu) dengan lauk-pauk yg cam kenduri kawen tu haa. ishhh...melampau banyaknye kekadang tu.hek hek hek &&& Tarawikh! ehhe 1st day tarawikh aku dah diuji dengan budak2 yg berkeliaran main kejar2 time orang tengah sembahyang. Motip? geram betol aku dibuatnye. Sabau je laa. Tapi papehal pon am prayin that Ramadan aku kali ni akan lebih diberkati & dilimpahi rahmatNYA! Amin~


2nd!
Tata TV9 - Ellow Primeworks! Yeay! FINALLY we moving out frm TV9! hehe sedey + happy pon ade coz TV9-lah tempat aku bergelak-sakan+ menangis tersedu-sedan + bermasam-durjana + mengamok & segala macam lagilah selama 3tahun. Huhuuu NOW! all production team under Media Prima dah under Primeworks Studio & dihumbankan kat satu floor. Haha dah macam sardin pon ade gak but nasib baik opiz cantek & my place kat blakang dekat dengan lift blakang hehe senang nak 'mengulor' Ops! kantoi plak.

Walaupon tempat baru agak kecik skitla but am fine with it and still tgh nk meng'selesakan' diri dengan keadaan sekeliling. Maklomlah dah kena duk satu floor dengan semua senioritaz-senioritaz & otai-otai TV3 pluz meja aku berdepan GM lak tuh. Aiyoh! namun aku tetap akan buat 'derk' je kerna mereka bukannye bozz aku.hehee Bozz aku semuanye sporting-moting.So, aku nk terpekik ke, aku nk menyanyi ke kalau dorang sakit telinge-jawapan aku- 'ade aku kesah?'. boley?

So, all in all- am so excited with my new ofiz. Tempat baru-all new-org je lama. tak sabar nak tengok drama-drama baru , jerit-pekik, & macam2 lagilah. Gheee ~ i loike!

No comments: