TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Sunday, June 5, 2011

LOST.

-If you’re lost and confused, I hope this helps ... :)-

Allah yang maha Pemurah

Terima kasih kerana Engkau telah ciptakan dia

Dan mempertemukan aku dengannya

Terima kasih untuk saat-saat indah yang dapat kami nikmati bersama

Terima kasih untuk setiap pertemuaan yang kami lalui bersama

Aku berdoa pada Mu, sucikan hatiku ya Allah

Sehingga dapat melaksanakan kehendak dan rencana Mu dalam hidupku

Ya Allah,

Jika dia bukan pemilik tulang rusukku

Jangan biarkan dia melabuhkan hatinya dihatiku

Kikislah pesonanya dari pelusuk mataku

Jauhkan dia dari relung hatiku

Gantilah damba kerinduaan

Dan cinta yang bersemayam didada ini dengan kasih dari Mu yang tulus murni

Dan tolonglah aku agar dapat mengasihinya sebagai sahabat

Tapi jika Kau ciptakan dia untukku Ya Allah,

Satukanlah hati kami

Bantulah aku mencintai, mengerti dan menerimanya seutuhnya

Berikan satu kesabaran, ketekunan dan kesungguhan untuk menenangkan hatinya

Redhai dia agar dia juga mencintai, mengerti dan menerima aku

Dengan segala kelebihan dan kekurangan sebagaimana yang telah Kau ciptakan

Yakinkanlah dia bahawa aku sungguh-sunguh mencintainya

TQ ShyQ for the Notes :) * akan bace ari2 AMIN! :)*

Ya Allah,

Maha pengasih dengarkanlah doaku ini

Allah yang Maha kekal, aku mengerti bahawa Engkau sentiasa memberi yang terbaik untukku

Luka dan keraguaan yang ku alami pasti ada hikmahnya

Semua ini mengajar aku untuk hidup lebih dekat pada Mu

Untuk lebih peka terhadap suara Mu yang membimbing aku menuju tentang Mu

Ajarkan aku untuk tetap setia dan bersabar menanti saatnya yang Engkau tentukan

Amin Amin Amin.



TQ Shyq :)

No comments: