TQ.4.Dropping by. Fellas!

Tick! Tock!

Sunday, October 11, 2009

Open Hauz-Back 2 back! Burrppp!

Perot aku rase cam nak pecah dah skang ni SEBAB? tu tgk tajok diatas tuh. Yer, sesi melantak tak henti2 dua hari berturut2 telah mengejutkan semua urat perot aku ni. Pertamez:Semalam Sabetu-Umah Acu aku buat open-hauz. Dia masak Nasi Tomato + Ayam masak Merah, Pulot Koneng+Rendang hayamz,Mee hoon Goreng & segale macam lagi mak-nenek lagi.
Sampai ke malam aku melepaks + melantaks + sesambil mengangkang mengunyah je kojenye depan tivi beliau &&& of coz remote tivi dalam jajahan gualah kan. Ha Ha Ha-gile dictator aku? keji

.
Kami sangat batak bile masok kampong.

Uncle aku, aku & Dorian


Gile kerek muke mak aku? ahahaha


makan dorian sampai cacat.-Mommehku & Acu

Keduaz: Harini? mak aku dah kejutkan aku pepagi butez lagi suh aku bangun-& of coz lah aku akan mengeliat cam ulor sawe 2 jam selepas ituh, than baru aku bangun & bersiram *Gile aku nk bangun on-da-spot kan?* Nak taw nape? mak aku nk pi beraye ke Trolak. * bukan nak beraye sgt pon, nak kotip dorian je* - uhh, motip sgtkan? baek beli je kt SS2- tapi disebabkan aku dah lame tak masok kg. apalaga, aku merempitz la ke Trolak. around 1hour da sampai.

Ni bukan umah sedare-mare aku pon. Ni umah bestfrend sitam a.k.a adeq aku ke-2 tu. Kire Family
frend la. So, dari awal aku jejakkan kaki ke umah dia ni sampailah nk balik-setiap saat di sumbat makanan tak abis2. Dari mee goreang + rendang ayam kampong, pastu Dorian, pastu lunch plak, pastu ubi sira, pastu tapi ubi-kebabommmmz! perot aku serious tegang nk malatopz suda!


Ketigez: Balik dari Trolak ingat nk terus balik umah. TIDAK ye anak-anak. Singgah lak umah Acu Maz aku kt Kota Damansara. Astagaaaaaaaaaaaaa... malantak lagi?
Acu Maz aku masak laksa asam. yummeh-lah walaupon am not that big fan of laksa. Oklah.
Than, FINALLY baru aku pulang ke ghumahku. balik mandi-landing-ZzZZzZzZzz
Kepada kengkawan aku yg kusayami- Sorry x dpat pi ke rumah kalian & tengkiuz kerna
menjemput. Aku ade satu badan je uollss ampun dipinta k. aku tetap sayam korang. Muax2!


Muax skit! Muax!







No comments: